Ikarus

Letöltési link:
https://drive.google.com/drive/folders/11AjZXTWXOKiOsFQEDzXMyEQCfatugrd0
A Te címed
Az Ikarus 260 az Ikarus Karosszéria- és Járműgyár legsikeresebb, illetve világszerte is ismert és használt elővárosi-városi szóló busza.
-Műszaki adatok-
Hosszúság: 11 000 mm
Szélesség: 2500 mm
Magasság: 3100 mm
Motor: RÁBA D10
Váltó: Voith D851.2
Legnagyobb sebessége: 90 km / h
Férőhely: 65 fő

Letöltési link:
https://drive.google.com/drive/folders/11AjZXTWXOKiOsFQEDzXMyEQCfatugrd0
A Te címed
Az Ikarus 280 az Ikarus Karosszéria- és Járműgyár legsikeresebb, illetve világszerte használt városi-elővárosi csuklós busza.
-Műszaki adatok-
Hosszúság: 16500 mm
Szélesség: 2500 mm
Magasság: 3100 mm
Motor: RÁBA D10
Váltó: ZF 4HP500
Legnagyobb sebessége: 90 km / h
Férőhely: 147 fő

Letöltési link:
https://drive.google.com/file/d/1ktpL1NIj-T6S4r8bKRNEklbmQPksFR1v/view
A Te címed
Ikarus 412.10A 1999-es gyártású , a buszt egy 186 kW (220LE) motorhajtja melynek nyomatéka 820 Nm.
A motor térfogata 6871 cm3.
A buszban ZF 4HP 590-as autómata váltó van.
- Technical Specifications -
Paraméterei:
Motor: MAN D0826 LOH 17 (E2)
Váltó: ZF 4 HP500.2-15
Hosszúság: 12 000 mm
Szélesség: 2500 mm
Magasság 2805 mm
Hasznos terhelés: 7500 km Össztömeg: 18 000 kg
Szállítható személyek száma (ülő + álló): 29 + 72 fő
Legnagyobb sebesség: 70-100 km/h

Letöltési link:
https://sharemods.com/k4leiz3frbkq/Ikarus_435.06________Omsi_2.rar.html
A Te címed
Az Ikarus 435 az Ikarus Karosszéria- és Járműgyár elővárosi-városi tolócsuklós autóbusza. Első szériát 1985-ben, a másodikat 1994-ben kezdték gyártani, akkor már DAF LT 195 Euro I motorral. A prototípus jármű Salgótarján helyi közlekedését szolgálja. 157 férőhellyel rendelkezik, ebből 44 ülőhely, de különböző ajtó- és üléselrendezésekkel rengeteg változat készült.
Jelen autóbusz a .06-os altípus mely a BKV-nál szolgál
Hosszúság: 17 850 mm
Szélesség: 2 500 mm
Magasság: 3 040 mm
Tengelytáv: A-B 5 570 mm , B-C 6 410 mm
Fordulókör átmérő: 22 m
Tömeg: 15 100 kg
.
Letöltési link:
https://mega.nz/file/tXAQhRTB#yFrRUF6K2tvlx2kIFF1lIJmbh7Q89TznYty8elXKUEU
A Te címed
Az Ikarus 405 a budapesti Ikarus autóbuszgyár elővárosi-városi midibusz típusa. 1995-ben fejlesztették ki. Eredetileg Perkins Phaser 135T Euro 1 dízelmotorral szerelték fel. 46 utas szállítására képes, 16 ülőhellyel rendelkezik.A buszokat FOK-GYEM utastájékoztató rendszerrel szerelték, amely a jármű homlokfalán és oldalán a járatszámot és az úticélt, az utastérben a pontos időt, a járatszámot, a következő megállót és a megfelelő átszállási lehetőségeket, a busz hátán elhelyezett kis méretű kijelző pedig a járatszámot írja ki.A BKV hitelt vett fel alacsony üzemeltetési költségű, kevesebb utast kiszolgáló járatokhoz alkalmas midibuszok beszerzésére. A pályázatot az Ikarus nyerte, így 1994–95 között 90 darab ilyen busz érkezett Budapestre.A BKV a mozgássérültek kiszolgálására 1995-ben 2 darab alacsony padlós változatot vásárolt (DUH-598, 599), amely az eredetitől nem csak a padlószintben, hanem az 1 méterrel hosszabb testben, a hátsó ajtónál felszerelt rámpában és a kifele nyíló hátsó ajtóban különbözik. 2001-ben további két midibuszt vontak el a forgalomtól, és alakítottak át hasonló célra.

Letöltési link:
https://drive.google.com/file/d/1V7feaKckfDQ4QHCYcIqUMKkZcvw1rYd3/view
A Te címed
A 200-as család sikerén felbuzdulva az Ikarus autógyár 1970-ben fejleszteni kezdte az új sorozatú városi és elővárosi autóbuszokat 400-as típusjelzésekkel. Több év kísérletezés után hat prototípust teszteltek párhuzamosan. Ennek első példányát 1979-ben mutatták be. Végül 1982-ben, a BNV-n a nagyközönség is megismerhette a 410-es számot viselő új modellt. Egy prototípus jármű Pécsre került, ám egy, a járművet ért tűzeset következtében selejtezték. A többi prototípus, ill. próbajármű szétszóródva található meg Magyarországon (pl. Nógrád Volán). Egy nagyobb megrendelésre a BKV két részletben szerzett be első szériás 415-ös buszokat 1987-ben és 1988-ban, harminc példányos tételben, Prága váltós kivitelben. Az első kocsik még D12-es motorral érkeztek, de hengerfej-problémák miatt a kocsik nagy részét már az osztrák LIST intézettel együtt kifejlesztett Rába D11-es motorral szerelték.

Letöltési link:
https://drive.google.com/file/d/1A16raHWyiOVmbCToZI6HBn0qo5GQTX2H/view
A Te címed
Az Ikarus C56-t Magyarországon a Volánbusz üzemelteti. Az MHT rendszámtartományba tartozó gépjármű 2013-ban jelent meg a Kunság Volán kötelékében. Egy darab Németországba került, amelyet 2008-ban selejteztek, mert leégett.
Első darab: GPR-566 (Alba Volán Zrt.) Utolsó darab: IIG-983 (Balaton Volán Zrt.)
- Ikarus C56.22:
1-1-0 ajtóelrendezésű távolsági kivitelű autóbusz. Típusba IMAG Komárom (Beeskow-i példány), IMAG Halas, IMAG Körmend ülésekkel gyártották.
- Ikarus C56.32:
1-2-0 ajtóelrendezésű távolsági autóbusz. IMAG Halas, IMAG Körmend ülésekkel gyártották.
- Ikarus C56.42:
2-2-0 ajtóelrendezésű helyközi kivitelű autóbusz. IMAG Halas, IMAG Körmend ülésekkel gyártották.