Ikarus


Letöltési link:

https://drive.google.com/drive/folders/11AjZXTWXOKiOsFQEDzXMyEQCfatugrd0

A Te címed

Az Ikarus 260 az Ikarus Karosszéria- és Járműgyár legsikeresebb, illetve világszerte is ismert és használt elővárosi-városi szóló busza.

-Műszaki adatok-

Hosszúság: 11 000 mm

Szélesség: 2500 mm

Magasság: 3100 mm

Motor: RÁBA D10

Váltó: Voith D851.2

Legnagyobb sebessége: 90 km / h

Férőhely: 65 fő

Letöltési link: 

https://drive.google.com/drive/folders/11AjZXTWXOKiOsFQEDzXMyEQCfatugrd0

A Te címed

Az Ikarus 280 az Ikarus Karosszéria- és Járműgyár legsikeresebb, illetve világszerte használt városi-elővárosi csuklós busza.

-Műszaki adatok-

Hosszúság: 16500 mm

Szélesség: 2500 mm

Magasság: 3100 mm

Motor: RÁBA D10

Váltó: ZF 4HP500

Legnagyobb sebessége: 90 km / h

Férőhely: 147 fő

Letöltési link: 

https://drive.google.com/file/d/1ktpL1NIj-T6S4r8bKRNEklbmQPksFR1v/view

A Te címed

Ikarus 412.10A 1999-es gyártású , a buszt egy 186 kW (220LE) motorhajtja melynek nyomatéka 820 Nm.

A motor térfogata 6871 cm3.

A buszban ZF 4HP 590-as autómata váltó van.

- Technical Specifications -

Paraméterei:

Motor: MAN D0826 LOH 17 (E2)

Váltó: ZF 4 HP500.2-15

Hosszúság: 12 000 mm

Szélesség: 2500 mm

Magasság 2805 mm

Hasznos terhelés: 7500 km Össztömeg: 18 000 kg

Szállítható személyek száma (ülő + álló): 29 + 72 fő

Legnagyobb sebesség: 70-100 km/h

Letöltési link: 

https://sharemods.com/k4leiz3frbkq/Ikarus_435.06________Omsi_2.rar.html

A Te címed

Az Ikarus 435 az Ikarus Karosszéria- és Járműgyár elővárosi-városi tolócsuklós autóbusza. Első szériát 1985-ben, a másodikat 1994-ben kezdték gyártani, akkor már DAF LT 195 Euro I motorral. A prototípus jármű Salgótarján helyi közlekedését szolgálja. 157 férőhellyel rendelkezik, ebből 44 ülőhely, de különböző ajtó- és üléselrendezésekkel rengeteg változat készült.

Jelen autóbusz a .06-os altípus mely a BKV-nál szolgál

Hosszúság: 17 850 mm

Szélesség: 2 500 mm

Magasság: 3 040 mm

Tengelytáv: A-B 5 570 mm , B-C 6 410 mm

Fordulókör átmérő: 22 m

Tömeg: 15 100 kg

.

Letöltési link: 

https://mega.nz/file/tXAQhRTB#yFrRUF6K2tvlx2kIFF1lIJmbh7Q89TznYty8elXKUEU

A Te címed

Az Ikarus 405 a budapesti Ikarus autóbuszgyár elővárosi-városi midibusz típusa. 1995-ben fejlesztették ki. Eredetileg Perkins Phaser 135T Euro 1 dízelmotorral szerelték fel. 46 utas szállítására képes, 16 ülőhellyel rendelkezik.A buszokat FOK-GYEM utastájékoztató rendszerrel szerelték, amely a jármű homlokfalán és oldalán a járatszámot és az úticélt, az utastérben a pontos időt, a járatszámot, a következő megállót és a megfelelő átszállási lehetőségeket, a busz hátán elhelyezett kis méretű kijelző pedig a járatszámot írja ki.A BKV hitelt vett fel alacsony üzemeltetési költségű, kevesebb utast kiszolgáló járatokhoz alkalmas midibuszok beszerzésére. A pályázatot az Ikarus nyerte, így 1994–95 között 90 darab ilyen busz érkezett Budapestre.A BKV a mozgássérültek kiszolgálására 1995-ben 2 darab alacsony padlós változatot vásárolt (DUH-598, 599), amely az eredetitől nem csak a padlószintben, hanem az 1 méterrel hosszabb testben, a hátsó ajtónál felszerelt rámpában és a kifele nyíló hátsó ajtóban különbözik. 2001-ben további két midibuszt vontak el a forgalomtól, és alakítottak át hasonló célra.

Letöltési link: 

https://drive.google.com/file/d/1V7feaKckfDQ4QHCYcIqUMKkZcvw1rYd3/view

A Te címed

A 200-as család sikerén felbuzdulva az Ikarus autógyár 1970-ben fejleszteni kezdte az új sorozatú városi és elővárosi autóbuszokat 400-as típusjelzésekkel. Több év kísérletezés után hat prototípust teszteltek párhuzamosan. Ennek első példányát 1979-ben mutatták be. Végül 1982-ben, a BNV-n a nagyközönség is megismerhette a 410-es számot viselő új modellt. Egy prototípus jármű Pécsre került, ám egy, a járművet ért tűzeset következtében selejtezték. A többi prototípus, ill. próbajármű szétszóródva található meg Magyarországon (pl. Nógrád Volán). Egy nagyobb megrendelésre a BKV két részletben szerzett be első szériás 415-ös buszokat 1987-ben és 1988-ban, harminc példányos tételben, Prága váltós kivitelben. Az első kocsik még D12-es motorral érkeztek, de hengerfej-problémák miatt a kocsik nagy részét már az osztrák LIST intézettel együtt kifejlesztett Rába D11-es motorral szerelték. 

Letöltési link: 

https://drive.google.com/file/d/1A16raHWyiOVmbCToZI6HBn0qo5GQTX2H/view

A Te címed

Az Ikarus C56-t Magyarországon a Volánbusz üzemelteti. Az MHT rendszámtartományba tartozó gépjármű 2013-ban jelent meg a Kunság Volán kötelékében. Egy darab Németországba került, amelyet 2008-ban selejteztek, mert leégett.

Első darab: GPR-566 (Alba Volán Zrt.) Utolsó darab: IIG-983 (Balaton Volán Zrt.)

  • Ikarus C56.22:

1-1-0 ajtóelrendezésű távolsági kivitelű autóbusz. Típusba IMAG Komárom (Beeskow-i példány), IMAG Halas, IMAG Körmend ülésekkel gyártották.

  • Ikarus C56.32:

1-2-0 ajtóelrendezésű távolsági autóbusz. IMAG Halas, IMAG Körmend ülésekkel gyártották.

  • Ikarus C56.42:

2-2-0 ajtóelrendezésű helyközi kivitelű autóbusz. IMAG Halas, IMAG Körmend ülésekkel gyártották.

© 2023 Minden jog fenntartva
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el
Sütiket használunk, hogy biztosítsuk a weboldal megfelelő működését és biztonságát, valamint hogy a lehető legjobb felhasználói élményt kínáljuk Neked.

Haladó beállítások

Itt testreszabhatod a süti beállításokat. Engedélyezd vagy tiltsd le a következő kategóriákat, és mentsd el a módosításokat.